چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ

غزل فصل لبخند

 

فصل لبخند

 

با تــــوام، تا  ته این قصه حواسم به تو بود

هدیـــه‌ام یک غزل تازه، حواسم به تو بود

 

 

من  که دلباخته ی  بخت بلنـــدم، حالا

جشن بود و وسط خنده حواسم به تو بود

دل به دریــــا زده‌ام تا که دلم شور افتاد

با تـــو همدرد شــدم تازه حواسم به تو بود

بار‌ها بود که با عشق غــــزل می‌خواندم

کــار و بار همگی سکه، حواسم به تو بود

کوله بارم پر از شعر و شعور و شور است

عشق در سیطــره‌ی ســاده حواسم به تو بود

من و تو زاده‌ی یک فصل پر از لبخندیم

آرزویــــم اثــــر تـــازه، حواسم به تو بود

مثل قابــــی است که آویخته‌ام از قلبــم

یاد تو هیچ نشد کهنه، حواسم به تو بود

دل خوشی‌هـــای من این بود که باشم با تو

باورم بود، تو ،یک قافیه تازه، حواسم به تو بود

 

علیر ضا همتی فارسانی

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۱)

  • فاطمه جلالپور
  • خیلی قشنگ بود موفق باشید،
    پاسخ:
    لطف دارین منتظر نظرات بعدی شما هستم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">