چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ق.ظ

وقت دیدار

 

 

وقت دیدار

از دلت تنگی و زخم و گله را   بردارم

با تمـــاشای تــــو هر فـــاصله را بردارم

 

 

    

فرصتی شد که کنارت به طراوت باشم

شادمان باش کـــه من حــــادثه را  بردارم

وقت دیدار اگر فرصت من کوتاه است

دست کــــم بغض و غـــم آینه را  بر دارم

بارها بود دو رکعت  به غزل می خواندم

تا کــه از بــــاغ , غـــم چلچله را بر دارم

خــــوب  در برق نگاه همه تان می بینم

درِ صنـــدوقچـــه ی   هلهله  را  بــــردارم

ابـــر و بــــاد و مــه خورشید فراهم , اما

با غـــم آلوده مکن دلهــــره ر ا بردارم

دست تقدیر اگر دست دهد می خواهم

عشق تا هست زتو وســـوسه را  بر دارم

تو کـــه از نیت من خوب خبر داری ,نه

دست، کوتاه اگر از غزلم، قافیــه را بردارم

 

علیرضا همتی فارسانی

 

نظر بدهید

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۲)

خیلی ارادتمندیم...
از غزل زیباتان و وبلاگ خوبتان لذت بردیم
امیدوارم هم چنان با قدرت ادامه بدهید...
پاسخ:

ممنون

سال‌ها مثل درختی که دَم نجاری است
وقت روشن شدن ارّه، وجودم لرزید

ناهماهنگی تقدیر نشان داد به من
به تقاضای خود اصرار نباید ورزید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">