چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۷ ب.ظ

توصیه

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۹)

اگر بدانید [بسیاری از] مردم هزاران بار بیشتر

به یک سردرد معمولی خود اهمیت می دهند

تا به خبر مرگ من و شما ،

دیگر نگران نخواهید شد که

درباره شما چه فکری می کنند!



پستهای خوبی گذاشتین
خیلی حرف واسه گفتن دارن :)
پاسخ:
ممنون از نگاه دقیقتون
ممنون،شماهم
ضمنااین پستتونم خیلی خوبه،من که کاملاقبول دارم
دوستی همیشه به بنده می گوید:  اگر همیشه خدا را در نظر بگیری دیگرحرف و فکردیگران نسبت به خودت اذیتت نمی کند
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • اگر من به خود تعلق نداشته باشم، چه کسی به من تعلق خواهد داشت؟ اگر فقط برای خودم باشم، چه خواهم بود؟ اگر اکنون نه، پس چه وقت؟

    Hillel، خردمند یهودی عهد باستان

     
    بزرگترین غفلت است توجه به نگاه های مردم
    و فراموش کردن اینکه که هستیم و چه جایگاهی داریم و ..
  • ✿ηαℨ ʟḯ✿
  • آره واقعا
    ای کاش انقدر برا مون مهم نبود واقعا زجرآوره بعضی حرفاشون
  • زندگی زیباست
  • بله اینجوریاست
    جالب بودراستی ممنون که سر زدید
  • هانیه محمدی
  • عالیه.موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">