چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ق.ظ

ولادت امام رضا (ع) مبارک باد

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۲۶)

میلاد نور برشما هم مبارک...
سلام
عیدتون مبارک
  • خادمة الشهدا
  • زائــــرانت پشتِ هم مرکب به مرکب آمدند
    این همه زائــر ولی روزیِ من... افسوس!... نیست

    التماس دعا
    یاعلی
    خیلی ممنون منم میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت رو بهتون تبریک میگم. 
    سلام
    بر شما هم مبارک
    مرسی از حضورتون
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • از خاک تو کسب آبرو کردم من
    با عطر ضریح تو وضو کردم من
    تا صید کسی نگردد آهوی دلم
    مولای غریب، بر تو رو کردم من
    میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد
    سلاملکم
    عیدتون مبارک
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(علیه السلام)
    .
    .
    میلاد آقا امام رضا علیه السلام بر شما مبارک...
    میلاد امام رضا بر شما و همه دوستداران آن حضرت مبارک باد
    ا رئوف
    باید همه به سمت شما رو بیاورند
    دلها به لب ذکر هوالهو بیاورند


    باید که جن و انس تمام ملائکه
    ایمان به دست ضامن آهو بیاورند

    ما بهتر از شما که ندیدیم صاحبی
    گر هست بهتری زشما کو؟ بیاورند


    با تار مویتان که برابر نمی شود
    گیرم هزار خرمن گیسو بیاورند

    خسته شکسته ام و بسختی رسیده ام
    پشت درم بگو که مرا تو بیاورند

    در سفره هر چه میرسد از سمت مشهد است
    آری هر آنچه هست ار آن سو بیاورند

    شاعر و مداح اهل زنده یاد بیت میثم کامیابی فر

    جهت شادی روحش صلواتی بفرستید.


    ____
    سلام
    عیدتون مبارک :)
    سلام
    میلاد امام رضا برشما و خانواده محترمتان مبارک
    حاجت روا باشید...
    سلام
    عیدتون مبارک.
    سلام عید میلاد مبارک

    دخیل بسته ام آب و نان نمی خواهم

    به جز محبت از این آستان نمی خواهم

    به جز تو دست نیاز مرا ندید کسی

    امام من تویی و از دیگران نمی خواهم


    عیدتون مبارک
    التماس دعا
    سلام برشماهم مبارک باشه
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • میلاد بر شما هم مبارک.
  • بیتا معصومی نژاد
  • ولاد امام رضا (ع) بر شما هم مبارک
    سلام...عیدتون مبارک

    امام رضا علیه السلام:
    هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راضى باشد.
     35) بحار الانوار ، ج 78، ص 357
    می‌گریم آنقدر که کمی وا شود دلم

    در بین زائران شما جا شود دلم

    بر بال کفتری دل خود را نوشته‌ام

    باید کدام صحن تو انشا شود دلم؟

    تبریک
    البته با تاخیر
    هیچ ثروتی چون عقل، و هیچ فقری چون نادانی نیست. هیچ ارثی چون ادب، و هیچ پشتیبانی چون مشورت نیست. حضرت علی(ع)

    ســـلام ...

    یـــــاس نبــــى بـا عـیادتـــ مـجــازى از رهــبـر انقــلاب بــــروز میــباشـد ...

    منتــــطر حضـــور ســـبزتــان هســــتیم ...

    یـاعــــــــلـى ...

    *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام عـــــــــلیکم



    خداوند ﺑﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩ ﮔﻨﺪﻡ ﻧﺨﻮﺭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺍﻭﻟﯿﻦسیلی-ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ برهنه ﺷﺪﻥ ﺑﺪﻧﺶ ﺑﻮﺩ . ﺍﯾﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﮐﻪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩﻥ ﻟﺒﺎﺱ سیلی-خدا ﺍﺳﺖ ﻧﻪ تمدن . . . حجت السلام ومسلمین قرائتی




    با مطــــــلـــــب((( نسیم خوبی ها در ایران)))) به روزم




    قلمتان پایداروهمیشه مُستَدام باشید





    یا علی

  • محدثه انصاری
  • به روزم با سوغاتی....
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • دلـــــخوشی یعنی ،

    پایـیــز تو راهـــه....
    سلام، خیلی خوب مینویسی 
    راستی به تست روانشناسی خود شناسی رایگان من هم سر بزنید، 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">