چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۲۹ ب.ظ

شعر : غزل : لعنتی

لعنتی

 

فکر می کردم برای من قراری ،لعنتی

مانده اشک و آه و غصه یادگاری،لعنتی

روز های بی شماری را تلف کردم ،چرا ؟

این قدر بی مهر !!! عین روزگاری لعنتی

لحظه هایم ارغوانی بود از جنس بلور

در دل هر قطره اش یک زخم کاری، لعنتی

جرات دیوانگی هایم اگر کمرنگ بود

هیچ کس دل را به من نفروخت آری ، لعنتی

دل خوشی هایم فقط با زخم هایم بود و بس

یک کویر خشک اما پیش پایم می گذاری ، لعنتی

عاشق خوبی نبودم ؛ خوب می دانم ، قبول

کور سویی از امیدم دست رویا می سپاری لعنتی

 

علیرضا همتی فارسانی

نظر بدهید

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۱۲)

سلام و درود بیکران وب بسیار زیبا و عالی داری بهت تبریک میگم//[گل]//

از مطالب زیبات لذت بردم و شما دوست عزیزو /[گل]/

ب وب شعر های باران خورده دعوت میکنم.../[گل]/

پس همراه این قاصدک دعوتی به شاعرانه های من.....//[گل][گل]//


$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
_بیا__,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
آپممممممممم

این گلم از طرف من تقدیم ب نگاه گرم و قلب مهربانت دوست خوبم.../[گل]/


____________$$$$$$
___________$$$$$$$$
___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
________$$$$$_$$$_$$$$$
_$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$
_________$$$$$_$$$_$$$$$
_____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$
____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$
___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$
____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$
____________$$$$$$$$_$$
_____________$$$$$$_ $$
______$$$$$_________$$
_____$$$$$$$_______ $$
___$$$$$$$$$$$_____$$
_____ $$$$$$$$$___ $$
________$$$$$$$__$$
__________$$$$$_$$
___________$$$$$$
____________$$$$
_____________$$
____________$$____$$$$$$$
___________ $$___$$$$$$$$$$
___________$$__$$$$$$$$
___________$$_$$$$$$
___________$$_$$$$$

بی صبرانه متنظر عطر دوستی و حضور سبز و نگاه گرمت هستم دوست خوبم/[گل]/
سلام
و درود زیبا و دلنشین سرودید
ممنون
پاسخ:
ممنون
  • محدثه انصاری
  • زیبا بود
  • محدثه انصاری
  • زیبا بود
  • شیوا زین الدینی
  • سلام.آپم
    "فکر می کردم برای من قراری ،لعنتی"

    بی قراری یا قراری؟؟
    پاسخ:

    قرار

    اما به این شیوه هم می توان سرود

    فکر می کردم برایم بی قراری لعنتی

    سیگار و تو، هردو برای من ضرر دارید
    تو بدتری، هرچند این معیار خوبی نیست!
    ترک تو و درک جماعت کار دشواری ست
    تکرار تنهایی ولی تکرار خوبی نیست...
    دیوار ما از خشتِ اوّل کج نبود، اما
    این عشق پیر لعنتی معمار خوبی نیست
    آرام بالا رفتی و از چشمم افتادی
    من باختم؛ هرچند این اقرار خوبی نیست!


    امید صباغ نو
    پاسخ:

    ممنون از حضور پر رنگتون

     

    پایدار باشید

    زیبا بود

    موفق باشید
    زیبا بود :)
    مرسی از حضورتون
    شعر بسیار زیبایی بود
  • Mahiiiiiiiii abasi
  • خشانت بهتون نمیاد : ))))

    ولی زیبا بود

    موفق باشید

    احسنت
    سلام
    علی جان خواستم یه بیت واست بگم
    ولی نشد
    قسمت نبود :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">