چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ب.ظ

فقط خدا را دارم

جمله زیبا با عکس, جملات کوتاه آموزنده

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۱۰)

سلام
عالی بود
خودخداواسمون کافیه
فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه

وقتی از درون تنهایی …

این کلمه سه حرفی حرف ندارد برای تنهای خدا ...و دیگر هیچ
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • فصل‌ها هم در رفت و آمدند!

    تنها اوست که آدابِ معاشرت نمی‌داند.....

    فقط می‌رود! 

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • بگویید بیاید

    کنارم بماند

    دیگر تجسم خوشبختی

    خوشبختم نمی کند!
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • میدانم

    یک روز می آید

    و در گورستانی دور

    در استخوانم می دمد

    تا شعر های نا سروده ام را بشنود...
  • احمدی بادجانی
  • سلام   عالی بود     نیاز به خدا و ناز به همه کس  
    پاسخ:

    ممنون از شما

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره

  • نمازم را شکسته میخوانم


    من هنوز


    مسافر چشمان " او " هستم...


    برا من چیزی باز نشداااااا
    فقط نوشته من خدا را دارم 
    پاسخ:
           مرور گرتون رو عوض کنید لطفا

    پرندگان به برکه های آرام پناه می برند و انسانها به دلهای پاک....

    زیرا دلهای پاک چون برکه های آرامند، بی انتها و قابل اعتماد و دیگران بدون هیچ وحشتی به آنها اعتماد می کنند....

    پس خوشا به حال کسی که مایه ی آرامش دیگران است...

    سلاااااااام.حالتون خوبه؟

    آپمJ

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">