چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ق.ظ

چهار شنبه سوری1

 

آخرین سه شنبه سال خورشیدی را با بر افروختن آتش

و پریدن از روی آن به استقبال نوروز می رویم

سرخی تو از من ، زردی من از تو

غم برو شادی بیا محنت برو روزی بیا

جشن باستانی چهارشنبه سوری مبارک

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۳)

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • چقدر دوست داشتن او خوب است

    دوست داشتن او
    ماهی قرمزِ هیچ سفره هفت سینی نیست.

    دوست داشتن او
    عینِ ساعت تحویل سال است
    همیشه منتظرش مانده ام.

    دوست داشتن او
    عیدی اول فروردین است
    کاش همـیشه عــید بود
    کاش همیشه او را عیدی می‌گرفتم.

    او را که دوست دارم
    زمین از چرخیدن می‌ماند
    و خورشید فراموش می‌کند که باید غروب کند

    او را که دوست دارم
    سیب‌ها
    همه‌ی فصل‌ها به شکوفه می‌نشینند
    چلچله‌ها کوچ نمی‌کنند

    وقتی که او را دوست دارم
    تک ستاره آسمانم هنوز...!


    http://upload7.ir/uploads//23eb5ab03c219ea33b5664bc015eb7df05362185.jpg

    پاسخ:
    ممنون  و سپاس
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • نام بهار بر سر زبانها افتاده ...


    ولی هنوز هم 

    ورد زبان من

    نام اوست...

    http://www.upsara.com/images/we6_eq5r4hs1zz9d3utdh81w.jpg 
  • حسین زیلان
  • عیدتون مبارک و همیشه شاد و پیروز باشید.
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">