چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۴۶ ب.ظ

عیدتون مبارک

 

 

پیشاپیش فرا رسیدن نوروز باستانی را به  همه تبریک عرض نموده و از خداوند منان سالی پربار برای همه آرزومندم

 

 

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۱۶)


یا زهرا (س)
هر سال منم عبد عطایت مادر
خوشبخت شدم من از دعایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی‌بی
صد عید ، الهی به فدایت مادر . . .
سلام
سالی نیکو پراز خیرو برکت از دعای مادر

یا زهرا (س)
هر سال منم عبد عطایت مادر
خوشبخت شدم من از دعایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی‌بی
صد عید ، الهی به فدایت مادر . . .
سلام
سالی نیکو پراز خیرو برکت از دعای مادر

یا زهرا (س)
هر سال منم عبد عطایت مادر
خوشبخت شدم من از دعایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی‌بی
صد عید ، الهی به فدایت مادر . . .
سلام
سالی نیکو پراز خیرو برکت از دعای مادر
یا زهرا (س)
هر سال منم عبد عطایت مادر
خوشبخت شدم من از دعایت مادر
نوروز که قابلی ندارد بی‌بی
صد عید ، الهی به فدایت مادر . . .
سلام
سالی نیکو پراز خیرو برکت از دعای مادر

سال در پایان است
من ز تقویم دلت باخبرم
همه ماهش مهر است
همه روزش احساس
زنده باشی ای دوست...


دنیا دنیا شادیو سلامتیو براتون ارزومندم
سال نوتون مبارک :)
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • امسال پر از خاطره های من و اوست

    تحویل نمی دهم من امسالم را...

    http://files.namnak.com/images/fun/postalcards/nowrooz/12/21.jpg
     
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • http://harkat.com/view/3173516d-e8fd-4357-bdc1-c71227c2a48c
    سلام
    سال نومبارک
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • باید با وضو باشم!

    واژه واژه ی شعرم مقدس است

    وقتی به فکر اویم، وحی می شود...
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • باید با وضو باشم!

    واژه واژه ی شعرم مقدس است

    وقتی به فکر اویم، وحی می شود...
    شما هم سال پرباری داشته باشید
    سلام
     ایام تسلیت

    قالَتْ علیها السلام : مَنْ اصْعَدَ إ لىَ اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ افْضَلَ مَصْلَحَتِهِ.(بحار: ج 67، ص 249، ح 25)

    هر کس عبادات و کارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت ها و برکات خود را براى او تقدیر مى نماید.


    دعامون کنین
    أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ و آلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ و اهلک اعدائهم اجمعین

  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • دوست داشتن اش را 

    از سالی به سال دیگر

    جابجا می کنم ... !
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • سلام آقا علیرضا، سال نو مبارک.
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • کاش کسی پیدا میشد

    چندخطی شعربه من قرض میداد!!!

    چه کنم ، دستم خالیست ! 

    و من ،

    دوخط شعر همچنان به او بدهکار ؛

    این بهار ، سرمای نبودنش

    شکوفه های شعرم را نگذاشت گل کنند 

    دلخوش به پاییزم

    شاید پاییز که برسد دست وبالم بازشود

    آخر شنیده ام که میگویند پاییز "فصل عاشقانه هاست" 

    راستی !

    یه سوال

    او چرا دنبال طلبش نمی آید ؟!

    مادربزرگم میگفت ، مهمان که بیاید

    روزیش را نیز با خود می آورد

    من به این حرف اعتقاد دارم

    او که بیاید !!

    یقیناً شعر هم می آید...
    پاسخ:
    ممنون
     قشنگ بود
    سلام سال نو مبارکــــــــــ :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">