چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۱۱ ب.ظ

زمزمه عشق

شود فاش کسی آنچه میان من و تست

تا اشارات نظر، نامه رسان من و تست
 
گوش کن با لب خاموش سخن میگویم
پاسخم گو به نگاهی که زبان من و تست
 
روزگاری شد و کس مرد ره عشق ندید
حالیا چشم جهانی نگران من و تست
 
گرچه در خلوت راز دل ما کس نرسید
همه جا زمزمه عشق نهان من و توست
 
گو بهار دل و جان باش و خزان باش ، ار نه
ای بسا باغ و بهاران که خزان من و تست
 
این همه قصه فردوس و تمنای بهشت
گفتگویی و خیالی ز جهان من و تست
 
نقش ما گو ننگارند به دیباچه عقل
هرکجا نامه عشق است نشان من و تست
 
سایه ز آتشکده ماست فروغ مه و مهر
وه ازین آتش روشن که به جان من و تست


  هوشنگ ابتهاج

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۲)

سلام
زمزمه ی زیبایی بود🌷
پاسخ:
درود بر شما
زیبا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">