چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
دوشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ

ولادت حضرت علی (ع)، روزپدر

 

 

 

 

 

ولادت مولی الموحدین امیرالمومنین، حیدر کرار، شیر خدا، مولود

 

کعبه و فرا رسیدن روز پدر را تبریک می گوییم.

 

 

 

 

 

دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم

 

 

 

بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم

 

 

 

فردا که کسی را به کسی کاری نیست

 

 

 

دامان علی اگر نگیرم چه کنم

 

 

 

 

 

 

 

نازد به خودش خدا که حیدر دارد

 

 

 

دریای فضائلی مطهر دارد

 

 

 

همتای علی نخواهد آمد والله

 

 

 

صد بار اگر کعبه ترک بردارد

 

 

   

  زیبا و خواندنی درباره پدر

با پدرم جدول حل میکردم که گفتم : پدر نوشته دوست, عشق , محبت و چهار حرفیه...
اتفاقا" دو حرف اولشم در اومده بود , یعنی ب و الف
یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا
با اینکه میدونستم بابا میشه ولی بهش گفتم نه اشتباهه
گفت ببین اگه بنویسی بابا عمودیشم در میاد ...
... ... ... تو چشام اشک جمع شده بود و گفتم میدونم میشه بابا ولی ...
اینجا نوشته چهار حرفی، ولی تو که حرف نداری ...

***

گفــت : با پدر یه جمـــله بســـاز
گفتــم: من با پدر جمله نمیســازم ،
دنیــــــــامو می سازم.

 

 

 

 

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">