چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۳ ب.ظ

غزل : بهترین ها

بهترین ها

با هر بهانه ای دو سه رؤیا می آوری

با مثنوی یا با غزل دریا می آوری

عین تمام شعرهایت عاشقانه ای

مثل همیشه حال ما را جا می آوری

گفتی که دریایی شدن زیباترین غزل

از یک نسیم ساده هم دریا می آوری

پیوست کردم این همه تمرین عاشقی

هرچند بی مقدمه ،لیلا می آوری؟

قلب من از تأثیر تو اقرار می کرد

یک روز حتماً ، بهترین ها را می آوری

 

علیرضا همتی فارسانی

خرداد93

نظر بدهید

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۲)

این روزها که می‌گذرد، جور دیگرم
دیگر خیال و فکر تو افتاده از سرم

دیگر دلم برای تو پرپر نمی‌زند
دیگر کلاغ رفته به جلد کبوترم

دیگر خودم برای خودم شام می‌پزم
دیگر خودم برای خودم هدیه می‌خرم

دیگر بلد شدم که خداحافظی کنم
دیگر بلد شدم که بهانه نیاورم

اسمت چه بود؟ آه از این پرتی حواس
این روزها من اسم کسی را نمی‌برم

این روزها شبیه «رضا»های سابقم
هر چند بدترم ولی از قبل بهترم

من شعر می‌نویسم و سیگار می‌کشم
تو دود می‌شوی و من از خواب می‌پرم

 

رضا کیاسالار

پاسخ:

سلام

ممنون از شعرت

خیلی زیباست

حسین جان! ای ابر شعله ورِ هستی

میلادت بارش رحمتی است بر کویر خشکیده دل های ما.

ولادت خجسته امام حسین(ع) مبارک باد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">