چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

غزل :قانون عشق و عاشقی

قانون عشق و عاشقی

با تپش، قانون عشق و عاشقی تحریر شد

با همین قانون دلِ ما بهترین تفسیر شد

می شود آغاز فصل دیگری از زندگی

کوچه ها از ردّ او، یک عالمه ،تغییر شد

عشق ثابت می کند دیوانه ی دیوانه ام

راه درمانش فقط یک حلقه ی زنجیر شد

اسم زیبای شما را می برد باران و باد

من عقب تر مانده ام انگار، دل پیگیرشد

مطمئناً من فراموشت نخواهم کرد، نه

شاید این زیباترین و بهترین تقدیر شد

تیتر امروز خبرها ، صفحه ی اول نوشت:

رنگ و روی تازه ای از عشق تو تکثیر شد

علیرضا همتی فارسانی

14/3/93

فارسان

نظر  بدهید

 

 

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۶)

گریه را اگر می شد کُشت

می کشتم

که تو آنقدر نخندی به چشمان خیس من !

و من

نکوبم سرم را به دیوار سادگی مُدام

که چرا عاشقت شدم ؟

چرا ؟!

 

کامران فریدی

  • گمنام ایرانی
  • خییلی جالب(باحال)بود.
    خداقوت

  • ! Σ ∀ Ɽ ¥ Δ ᴟ
  • با کمال افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    سپاس
  • ! Σ ∀ Ɽ ¥ Δ ᴟ
  • خیلی زیبا بود(:
  • فاطمه جلالپور
  • سلام ممنون از مهربونی های بی حدت.

    خیلی قشنگ بود.

    پاسخ:
    سپاس
     شادی برای تو غم عالم برای من
    از ماه های سال، محرم برای من
    آوای آسمانی داوود مال تو
    خاموشی مقدس مریم برای من

    از عشق خود جدایم و جای گلایه نیست
    این بود ارث حضرت آدم برای من
    بی مهری است رسم محبت برای تو
    تنهایی است مونس و همدم برای من
    این زخم ها معلم خندیدن من اند
    حیرانم از ترحم مرهم برای من
    یوسف که نیستم ولی آن بنده ام که هیچ
    نگذاشته ست صاحب من کم برای من
    بگذار عمر در گذر عشق طی شود
    حتی اگر نشد که تو یک دم برای من...
    پاسخ:

    بسیارزیبا

     ممنون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">