چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ

شما چه می کردید؟

 شما بودید چه می کردید؟

روزی مردی داخل چاله ای افتاد و بسیار دردش آمد و منجر به آسیب دیدگی وی شد... یک راهب او را دید و گفت :حتما گناهی انجام داده ای!

یک دانشمند عمق چاله و رطوبت خاک آن را اندازه گرفت!

یک روزنامه نگار در مورد دردهایش با او مصاحبه کرد!

یک یوگیست به او گفت : این چاله و همچنین دردت فقط در ذهن تو هستند در واقعیت وجود ندارند!!!

یک پزشک برای او یک بسته قرص آسپرین پایین انداخت!

یک پرستار کنار چاله ایستاد و به اوگفت داروهات رو باید به موقع بخوری !

یک  روانشناس او را تحریک کرد تا دلایلی را که پدر و مادرش او را آماده افتادن به داخل چاله کرده بودند پیدا کند!

یک تقویت کننده  فکر او را نصیحت کرد که : خواستن توانستن است!

یک فرد خوشبین به او گفت : ممکن بود یکی از پاهات رو بشکنی!!!

 سپس فرد بیسوادی گذشت و دست او را گرفت و او را از چاله بیرون آورد

 

نظر بدهید

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۱۱)

من بودم می‌گفتم به من ربطی نداره چرا افتاده تو چاه فقط کمکش می‌کردم :|
پاسخ:

ممنون

em.....
rastesh manam dar hade tavanam komakesh mikardam...
  • ! Σ ∀ Ɽ ¥ Δ ᴟ
  • من بودم موبایلمو در می آوردم از اون همه جمعیت فیلم می گرفتمD:
    پاسخ:

    ؟

    من هم کار اون بیسوادومیکردم...
  • ℳ𝓲ss ℰℓ𝓲
  • مطمئن نیستم!
    اما احتمالاً کمکش میکردم
  • حسین شکری
  • همواره جفای دوست می دارم دوست
                                                    اندوه وبلای دوست میدارم دوست
    گرجان طلبد زمن نثارش سازم
                                                    من جان زبرای دوست میدارم دوست
                                      
           با tarikhche.tk منتظر دوستان و نظراتشان هستم.
    من کار بی سوادو میکردم
    من کار بی سوادو میکردم
    پاسخ:

    درود

    مسلم که کار بی سواده رو میکردم
    ولی نکته ای که این داستان داره اینه که هر پست و سمتی که داریم، هر چه قدر علم و تجربه و دانش داریم باید از اونها استفاده کنیم مخصوصا از عقل(فقط با سوادا عقل ندارن)

    عالم بی عمل نباشیم.
    پاسخ:

    انشاءالله

    سپاس

    منم کار بی سوادو انجام میدادم
    خودت که می دونی ربات ها توی این قضیه بی سواد بی سوادن!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">