چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
چهارشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۲ ب.ظ

کوتاه و خواندنی5

کوتاه و خواندنی

بعضی ها از دور می درخشند!!!!
نزدیک که می شوی یک تکه شیشه ی شکسته بیشتر نیستند...

 

 

عفو کردن خطا، انتقام ملایمی است.!

 

از زندگی خود لذت ببرید, بدون آن که آن را با زندگی دیگران مقایسه کنید.

 

برای رسیدن به توست که پرواز می کنم ،نکند که قفس باشی؟؟!!

 

 

گذشته مکان یادگارها, آینده مقام امیدها و حال جایگاه تکلیف ها ست.

 

هر بار که تردید کردی مطمئن باش که شکست می خوری.

 

من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم!
تمام لرز و ترس من آن زمان است
که به نسیمی خو کنم و دیگر نوازشش تکرار نشود
...

 

 

نظر شما چیست؟

 

 

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۶)

  • حسین شکری
  • با سلام
    لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست
  • بیتاب نبودنهایت
  •  

    من بیدی نیستم که با این بادها بلرزم!
    تمام لرز و ترس من آن زمان است
    که به نسیمی خو کنم و دیگر نوازشش تکرار نشود

    ----- - ------ --- -- --
    خیلی زیباست.
    زیبا بود
    ممنون
    با جمله ی دوم موافق نیستم  میگن ببخشید تا بخشیده شین 
    پاسخ:

    سپاس

    ممنون.
    همه مقبول بودن
    ولی این وسط این جمله مخاطبش کیه؟؟؟
    "برای رسیدن به توست که پرواز می کنم ،نکند که قفس باشی؟؟!!"
    بقیه همه رو دربست 
    قبول دارم
    پاسخ:

    یه دوست

     

     

     

    ممنون

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">