چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۰۴ ب.ظ

من که در تردیدم

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۱۶)

آری تنهاییم...
آقای سپهری اگه الان بودی چی میگفتی ؟!!!!
روحت شاد خدابیامرزتتون
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • نفس هر ماه سال بند می آید
    وقتی تپش های قلب
    اردی بهشتی ام به راه می افتد!
    وقتی که دیگر نبود
    من به بودنش نیازمند شدم
    وقتی که دیگر رفت
    من به انتظار آمدنش نشستم
    وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد
    من او را دوست داشتم
    وقتی که او تمام کرد
    من شروع کردم
    وقتی که او تمام شد
    من آغاز کردم
    چه سخت است تنها متولد شدن
    مثل تنها زندگی کردن است
    مثل تنها مردن
    دکتر شریعتی

    تمام زندگی‌مان شده تردید
    چه زیباااا
    موفق باشید جناب فارسانی
  • سهیلا (کاتارسیس)
  • همه در جمع ولی تنهاییم، حقیقتی تلخه...
    چه کسی تنها نیست؟!
    جالب بود همسنگر گرامی جناب چشمه باران
    چه کسی تنها نیست؟!..
    جالب بود همسنگر گرامی جناب چشمه باران
    من تنها نیستم:))
    خیلی ممنون از حضورتون.
    بسیار زیبا...
  • خادمة الشهدا
  • زیبا....
    وااااااااااای چه قشنــــــــــــــــــــــــــگ
    اپ کردم منتظر حضور گـــــــــــــرمتونم
    خیلی زیبا بود
  • محمد(بادجانی)
  • سلام    

    دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد.

  • محمد(بادجانی)
  • سلام    

    دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">