چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

یادمان هست؟

یادمان باشد که هر روز تمرین کنیم دل کندن از زندگی را ...

یادمان باشد که زخم نیست آنچه ایجاد درد می کند بلکه عفونت است ...

یادمان باشد که در حرکت همیشه افق های تازه هست ...

یادمان باشد که دست به کاری نزنم که نتوانم آنرا برای دیگران تعریف کنم ...

یادمان باشد که آنهایی را که دوستشان میدارم می توانند دوستم نداشته باشند ...

یادمان باشد که حرف های کهنه از دل های کهنه بر می آیند یادم باشد دلی نو بخرم ...

یادمان باشد که فرار راه به دخمه ای می برد برای پنهان شدن نه برای آزادی ...

یادمان باشد که باورهایم شاید دروغ باشند ...

یادمان باشد که لبخندم را در آینه جا نگذارم ...

یادمان باشد که لزومی ندارد همانقدر که تو برایم عزیزی من هم برایت عزیز باشم ...

یادمان باشد که محبتی که به دیگران می کنم ارضای نیاز به نمایش گذاشتن خودم نباشد ...

یادمان باشد که اندک است تنهایی من در مقابل تنهایی خورشید ...

یادمان باشد که دلخوشی ها هیچکدام ماندگار نیستند...

یادمان باشد که تا وقتی اوضاع بدتر نشده یعنی همه چیز رو براه است....

یادمان باشد که هوشیاری یعنی زیستن با لحظه ها ...

یادمان باشد که آرامش جایی فراتر از ما نیست ...

یادمان باشد که من تنها نیستم . ما یک جمعیتیم که تنهائیم ...

یادمان باشد که برای پاسخ دادن به یک احمق باید احمق بود ...

یادمان باشد در خسته ترین ثانیه های عصر هنوز هم رمقی برای انجام کار های کوچک هست ...

یادمان باشد که لازم است گاهی با خودم رو راست تر از این باشم که هستم ...

یادمان باشد که سهم هیچ کس را هیچ کجا نگذاشته اند ،هر کسی سهم خودش را می آفریند...

یادمان باشد که آن هنگام که از دست دادن عادت می شود به دست آوردن همدیگر آرزو نیست ...

یادمان باشد که پیش تر ها چیز هایی برایم مهم بودند که حالا دیگر مهم نیستند ...

یادمان باشد که آنچه امروز برایم مهم است فردا مهم نخواهد بود ...

یادمانباشد که نیازمند کمک اند آنهایی که منتظر کمکشان نشسته ایم ...

یادمان باشد که من " از این به بعد " هستم نه  " تا به حال "...

یادمان باشد که هرگز به تمامی نابود نمی شوی اگر تمام امیدت را به چیزی نبسته باشی ...

یادمان باشد که غیر قابل تحمل وجود ندارد ...

یادمان باشد که گاهی مجبوری برای راحت کردن خیال دیگران خودت را خوشحال نشان بدهی ...

یادمان باشد که خوبیه آنچه که ندارم اینست که نگران از دست دادنش نیستم ...

یادمان باشد که با یک نگاه هم ممکن است دل های نازک بشکنند...

یادمان باشد که به جز خاطره ای هیچ چیز نمی ماند ...

یادمان باشد وظیفه ی من اینست " حمل باری که خودم هستم " تا آخر راه ...

یادمان باشد که انبار مهمات تنها منتظر یک جرقه است ...

یادمان باشد که کار رهگذر عبور است ، گاهی بر می گردد و گاهی نه ...

یادمان باشد که در هر یقینی میتوان شک کرد و این تکاپوی خرد است ...

یادمان باشد که همیشه چند قدم آخر است که سخت ترین قسمت راه است ...

یادمان باشد که امید ، خوشبختانه از دست دادنی نیست ...

یادمان باشد که در جستجوی راه باشم نه همراه ...

یادمان باشد که ... یادمان باشد ....

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">