چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ

رباعی : شیشه تنهایی

شیشه تنهایی

 

پشت سر هم چرا جوابم کردی؟

زجرم دادی و هی عذابم کردی

بر شیشه تنهایی من سنگ زدی

دیوانه مگر تو  هم حسابم کردی!!!

 

علیرضا همتی فارسانی 

5اردیبهشت 94

 

 

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۳)

وااااااای خدا
مث همیشه عالی
آخرین مصرع محشر بود

من به زخــم کسی نمک نــزدم

 

به کسی تاکنــون ، کلک نـــزدم

 


من همینم ، همیــن که می بینی

 

هیچ بــر چهــره ، صــورتک نزدم

 

 
بـاعــث اضطــرابِ گل نشـــدم
 
سنگ بــر بال شاپــرک نـــزدم
 

مــن مسیــح همیشـه مصلــوبم
 
گــر کتک خــورده ام ، کتک نزدم
 

پس چرا بر دلم نمک زده اند؟
 
من که بر زخـم کـس نمک نزدم
 
 

"فرشید یوسفی"
زیبا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">