چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ق.ظ

تنهائی

تنهائی

 

تنـهــــائی من همیشگی ، پائیــــزی

یک بـار نیـــــامدی بگویی چیـــزی

با ایـــن همه بی تفـــاوتی بعد از من 

بنویس چه خاکی به سرت می ریزی؟

 

 

علیرضا همتی فارسانی

6اردیبهشت 94

 

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۵)

زیبا و جالب!!
سعدیا گفتی مهرش از دل می رود ولی...
مهر رفت و ماه آبان نیز آرامم نکرد!
نگذار دروغ بگویم خوبم !

آنوقت خیالت راحت میشود و من تنهـاتر میشوم...

کمی نگران من باش !

نگرانی تـو، حــال مرا خوب میکند ...
گفتی: مگر من کیستم؟  گفتم: تو دنیای منی...

گفتی: به جز این چیستم؟  گفتم: تو رویای منی

گفتی: به امیدم نباش، من یک شبِ دلخسته ام

گفتم: نمی دانی  مگر؟  امید  فردای  منی...

گفتی: دل من زخمی این روزهای شب زده است

گفتم: تو اما مرهم این قلب  تنهای منی

گفتی: چه میخواهی تو از این ساحل ویران شده؟

گفتم : هنوزم در غزل،  آبی  دریای  منی

گفتی: هنوزم شاعری؟ بارانی و لبریز و سبز؟

گفتم: دچار و شاعرم ، زیرا تو زیبای منی

گفتی: چه فرقی می کند، باشم کنارت یا که نه؟

گفتم: نمی دانی  مگر؟ امروز و فردای منی

گفتی: که مجنون می شوی از بودنت با من ، برو

گفتم: که مجنون بوده ام از وقتی  لیلای منی

یک کوچه لبریز غزل ، ما هر دو درگیر سوال

گفتی: مگر من کیستم؟  گفتم: تو دنیای منی

 
رضا قریشی نژاد

پاسخ:
ممنون
چه اشعار قشنگی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">