چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

سحری به رنگ خون

 

آیا سحری به رنگ خون دیدی تو        محراب و تو منبری چنین دیدی تو
خون بر در و دیوار و جماعت سر و رو       فرقی که به سجده لاله گون دیدی تو

 

ان زاده کعبه و امین حرمین           افتاده میان خاک و خون دیدی تو
انکس که ستیز خیبر و بدر و احد      چون شیر بغرید چنین دیدی تو

 

ایا تو درون ظلمت شام سیاه        نان اور کودک یتیم دیدی تو
ایا دل پرز خون و گریان چشمی        از جور زمانه و زمان دیدی تو

 

 

او زخم تن و زبان که در طول زمان     با جان به خرید و دم نزد دیدی تو
ایا زمیان مردم کوفه و شام        مظلوم تر از علی کسی دیدی تو

 

 

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۶)

"یک دانه ز تسبیح نماز سحرت را". . . .
 "یک بار به نام من محتاج بینداز"
 "شاید که همان دانه ی تسبیح دعایت". . . .
 "یکباره بیفتد ، به دریای اجابت". 
التماس دعا
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • مثل یک مُرده که یک مرتبه جان میگیرد ؛

    دلم از بُردن نامت هیجان میگیرد ؛

    قلبم از کار که افتاد ، به من شوک ندهید !

    اسم حَی‍ــــــــــــــــــــدَر که بیاید ، ضربان میگیرد …

    التماس دعـــــــا
  • زهــــــــــره تک ستــــــــــاره
  • مثل یک مُرده که یک مرتبه جان میگیرد ؛

    دلم از بُردن نامت هیجان میگیرد ؛

    قلبم از کار که افتاد ، به من شوک ندهید !

    اسم حَی‍ــــــــــــــــــــدَر که بیاید ، ضربان میگیرد …

    التماس دعـــــــا
  • پرستو مهاجر
  • آرزو دارم  .... !
    ناخواسته به دست آورید .... !
    آنچه را که بیصدااز قلبتان گذر کرده است  .....!
    و آنگاه شگفت زده با خود بیاندیشید : آیا کسی برایم "دعا"  کرده  بود ....!!!.
    این ارزوی من برای شمادوستان دراین شب عزیزاست .
    التماس دعا
    عــــــــــالی بود

    ممنون از حضورت
  • منتظر المهدی
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">