چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۲ ق.ظ

بود و نیست

 

چشمهایت خیمه گاهم بود و نیست

                 بازوانت تکیه گاهم بود و نیست

دل به درگاه تو روی آورده بود

                 عشق تو پشت و پناهم بود و نیست

خاک پایت سرمه ی چشمان من

                چشم تو سوی نگاهم بود و نیست

کوچه گرد شام غم بود این دلم

                 روی تو مهتابِ ماهم بود و نیست

برق چشمانت شرر می زد به دل

                شمع شب های سیاهم بود و نیست

لا ابالی بودم و مسحور عشق

                  مستی ام تنها گناهم بود و نیست

باز گرد ای ماه پنهان در خسوف

                 سایه ای دیده به راهم بود و نیست

 

زهره طغیانی

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۱)

خرابم می کند با اخم و با لبخند می سازد
دلم را برده معماری که فکرش را نمی کردم



مرتضی خدمتی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">