چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

باورنمی کنم

 

باور نمی کنم که تو این قدر بد شوی
بر روی عشق پا بگذاری و رد شوی

احساس می کنم که تو آن نیستی که بود
آن که برای حس من آغوش می گشود

"آن" یک فرشته بود ولی" این"، نه، بگذریم
با این نگاه  راه به جایی نمی بریم

یعنی تمام آن چه که دیدیم خواب بود؟
آن بام با شکوه فقط یک حباب بود؟

عشقت برای فتح دلم یک وسیله بود؟
آن حرف ها که می زدی از روی حیله بود؟

من صادقانه دست به دستت گذاشتم
ای کاش چشم بسته قبولت نداشتم

تُنگ بلور عاشقی ام را زدی زمین
گفتی: "مرا ببخش عزیزم" فقط همین؟

یعنی نگاه های قشنگت  دروغ بود؟
ها؟ هر چه گفتی از دل تنگت دروغ بود؟

پس حسّ حق آب و گل من چه می شود؟
تکلیف زخم های دل من چه می شود؟

خلیل جوادی

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">