چشمه باران(farsan )

چشمه باران(farsan )
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۵۳ ب.ظ

خیلی چیزها

بی تو اندیشیده‌ام کمتر به خیلی چیزها
می شوم بی اعتنا دیگر به خیلی چیزها

تا چه پیش آید برای من! نمی‌دانم هنوز…
دوری از تو می شود منجر به خیلی چیزها

غیرمعمولی ست رفتار من و شک کرده است
چند روزی می‌شود، مادر به خیلـی چیزها

نامه هایت، عکس‌ هایت، خاطرات کهنه‌ات
میزنند این‌جا به روحم ضربه، خیلی چیزها

هیچ حرفی نیست، دارم کم‌کم عادت می‌کنم
من به این افکار زجرآور، به خیلی چیزها

می‌روم هرچند بعد از تو برایم هیچ‌چیز…
بعدِ من اما تو راحت‌ تر به خیلی چیزها

 

نجمه زارع

  • علیرضا همتی فارسانی

نظرات  (۴)

مادربزرگ همیشه می‌گفت:
دردِ تن یک جا نمی‌ماند،کلیه می‌زند به کمر، کمر می‌زند به پا، پا می‌زند به قلب،می‌گفت درد هی توی تنت تقسیم می‌شود.
اما درد روح، قُلمبه می‌شود یک جا امانت را می‌بُرَد.
هرکسی هم که از راه برسد و بپرسد چه مرگت است؟
فقط می‌شود دستت را روی زانو و کمرت بگذاری و ناله کنی که تیر می‌کشد.
درد روح را نمی‌شود نشان کسی داد
پاسخ:
خیلی زیبا
به فرض اگر که کنم چاره مرگ را، دانم
که نیست تا به قیامت غمِ تو چاره پذیر 

حسین منزوی
صحبتِ وصل تو می‌کردم 
و دل گفت: خموش!
که چرا می‌کنی 
اندیشه‌یِ واهی گاهی؟

[خاکسار ابهری]
احمد غزالی :

بدان که هرچیزی را کاری‌ست از اعضای بدن آدمی؛ 
دیده را دیدن و گوش را شنیدن. 
کارِ دل عشق است.
 تا عشق نَبُوَد بی‌کار بُوَد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">